dissabte, 24 de gener del 2009

Molt bon anàlisi des del blog "EL MEU GOS I JO"

Gràcies als nostre company del Blog "El meu Gos i Jo" podem veure un bon anàlisi del Malgrat gironí d'aquella època.
Reivindiquem una cosa justa i lògica, tot i que algun personatge polític d'aquesta Vila hagi arribat a dir que encara no troba motius suficients per veure coherent la nostra proposta, i que déu ser un dels pocs vots que ha rebut, en la nostra enquesta, la província de Barcelona com a província imposada de Malgrat.

En quant a les paraules del nostre company:
"Espero que els autors del blog ajudaran eficaçment a que l’autoritat municipal s’interessi en aquest tema i que es defineixi. Espero també que sabran trobar els arguments necessaris per fer que Malgrat passi a fer part de la vegueria de Girona, i no de la de Barcelona."

Volem fer saber a tots els lectors del Blog, que desde MalgratsomGirona, vàrem fer un escrit a l'Ajuntament per donar a conèixer aquest blog i que podia ser del seu interès, i que ni tan sols s'han molestat a donar les gràcies per la invitació directa a conèixer el blog, ni han contestat amb cap paraula ni ens han fet arribar ni una sola lletra, és per aquesta part, que dubtem que l'autoritat muncipal es defineixi, serà el poble el que haurà de fer-se sentir abans sigui massa tard, les noves vegueries entrin en vigor, i ens hagin imposat una vegada més Malgrat com a Barcelona, pel que fa als pobles de l'Alt Maresme, dels quals no ens sentim identificats, seran ells mateixos els que es postulin, ja que des d'aqui defensem la nostra reivindicació històrica com a malgratencs/ques gironins/es.

Us deixem amb l'article del nostre company, Gràcies "El meu gos i jo":

http://ssrabat.blogspot.com/2009/01/malgrat-som-de-girona.html

http://ssrabat.blogspot.com/2007/06/la-nova-organitzaci-de-catalunya.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada